یحیی‌زاده خبر داد:

بنی اسد،‌ سکان‌دار احتمالی وزارت ورزش و جوانان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از معرفی "طاهره بنی‏اسد" به عنوان گزینه احتمالی وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: معلوم نیست که معرفی افرادی بدون سابقه ورزشی برای وزارت ورزش و جوانان با چه هدفی صورت میگیرد.


"سیدجلال یحیی‏زاده" درگفت‎وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص گزینه‌های احتماللی برای وزارت ورزش و جوانان،‌ گفت: طاهره بنی‎اسد به عنوان یکی از گزینه‏های احتمالی برای ریاست وزارت ورزش و جوانان معرفی شده است، که متاسفانه سابقه‎ چندانی در حوزه ورزش ندارد.


نماینده مردم تفت و میبد در مجلس،‌ در تشریح سابقه فعالیتی بنی‎اسد،‌ تصریح کرد: این خانم در فعالیت‏های انتخاباتی آقای احمدی‏نژاد حضور داشت و در حال حاضر هم در وزارت آموزش و پرورش مشغول به فعالیت است و در حوزه ورزش سابقه چندانی ندارد.


وی در رابطه با معرفی افراد بدون سابقه ورزشی به عنوان وزیر وزارت ورزش،‌ افزود: معلوم نیست که هدف از معرفی این افراد، اصلاح ورزش باشد. چون برخی علاقه دارند تا پس از استقرار وزارت ورزش، وضعیت ورزش کشور را مشوش کنند.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: برخی از افراد در تلاش هستند تا با مشوش کردن فضای ورزش کشور از این طریق، نمایندگان مجلس را به عنوان عامل اصلی این تشویش معرفی کنند و مدام فریاد بزنند که نماینده‏ها چه بر سر ورزش کشور آورده‎اند.


یحیی زاده در پایان در خصوص پیگیری مجلس برای انتخاب وزیر مناسب،‌ گفت: مجلس بنا ندارد تا با هرکسی که از سوی دولت به عنوان وزیر معرفی شد،‌ موافقت کند، بدون شک ما بررسی‏های لازم را انجام خواهیم داد.


"طاهره بنی اسد" در رسانه‌ها با عناوینی همچون رییس دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور و کارشناس مسائل سیاسی شناخته شده است. فعالیت مدیریتی حوزه ورزش، در پرونده کاری این گزینه اصلی وزارت ورزش و جوانان، ثبت نشده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا